Tuoteseloste

Sain tänään vähän lisää Pumaa: käsiskengät ja lenkkarit. (Mistä vetoa, että nilkat paukkuu noilla kengillä parin viikon kuluessa.) Lenkkareita hipelöidessäni satuin vilkaisemaan niissä roikkunutta lappusta. Näin siinä luki:

”PUMA have been in the Helps-You-Look-Good (TM) business since 1948. We know what we’re doing. People in magazines wear this stuff. Fashion people, sporty people. People who don’t have to wear a suit every day. So, we know it works.”

Hmm… Ahah? Toisessa lapussa oli corporate message:

”So you’re interested in PUMA? Nice move. You’re obviously smart, confident and know what you want in life. Sure, you work hard, but you’re no slave to the corporate fat-cats. You know the score. You call the shots. You make the most of your chances. So buy this it suits you.”

Nyt tajusin jo sävyn. Ja sitten ne vielä pottuilevat – kolmannessa lapussa luki research ja siinä oli kolmiulotteinen diagrammi:

”4 % of people regularly read these things. 96 % of people do something more important.”

Yksi kommentti artikkeliin ”Tuoteseloste

  1. Kivaa, kuulut hienoon vähemmistöön lueskellessasi Pumatuksia. Tuli just meille henkilöstötarjoukset, syyskuun ajan pääsee turusta tukholmaan 10 euroa/suunta, joten could be me come! Voit suositella jotain hyvää ajankohtaa jos on jotain ”erikoislähtöjä” :)
    Pusskram!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out /  Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s